Laddar med kolhydrater!

Ja om jag inte hade vetat bättre så hade jag nästan trott att det är något på gång här!

sedan en halvtimme tillbaka har jag ett djävulskt tryck nedåt, tvärgående sammandragningar och avdomningar i ljumskarna. Och trycken som kommer gör ONT. Fast fortfarande inte i närheten av värk-känsla!

Jag har iaf petat i mig en tallrik med makaroner och köttbullar.
Nu ska jag ställa mig upp, rulla åttor med höfterna och dricka hallonbladste....

Har ju drömt att de riktiga värkarna startar kl 15 och att lillkillen skall vara född 1715.... så vi får se om det drar igång om 6 minuter, gör det det så ringer jag mannen om en halvtimme!

Det är tur att jag har både man och svärmor nära om det skulle köra igång!

Jobbar jobba jobba....

Har inte skrivit något på facebook, för nu är alla inne på att han inte kommer förens till midsommar och jag vill inte att dom ska jinxa mina värkar nu!

Förutom trycket nedåt, ljumskarna och sds så är jag konstant kissnödig och känns som jag måste bajsa hela tiden... så nog fasiken trycker det på rejält!

Håll nu tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0