Jävla trams!

Allvarligt talat..... moget att vakna kl 0424 och vara PIGG!!!!!
Inte nog med det så var jag äckligt varm, helt genomsvettig och HUNGRIG.
Det är ett fenomen som har uppstått de senaste två dagarna, jag är KONSTANT hungrig.

Kunde inte somna om, och vägrade gå ner för att äta, klunkade i mig fyra glas vatten!
Somnade kl 0615 igen, men såklart gjorde ju inte dottern det till en vana att sova länge, så kl 0645 kom hon in och ville att vi skulle stiga upp *supergäsp*

Så jag började morgonen med två alvedon och en HINK med kaffe!

Känner mig helt bakis, som om någon har slagit mig i huvudet med en stekpanna.
Magen är i uppror..... men det har jag slutat ta som ett tecken, för den har ju bubblat nu i tre dagar.

+ 3 dagar idag.... känns sådär pepp.
Otålig som fan är jag, irriterad och grinig.

Mannen är grymt rastlös han med.... frustrerande när man är helt maktlös.... påfrestande situation för en kontrollfreak som min man. Igår skurade han badrummet och tvättade ett par maskiner tvätt.

Johan sa det: Viktor kanske inte kommer förens vi har städat färdigt!

En tes jag inte kan köpa då jag inte har gjort något annat än städat de senaste veckorna, men då kom jag på det.
Jag har glömt att tvätta sängkläderna i hans spjälsäng. Jag bäddade sängen med de nyinköpta sängkläderna för att kolla hur det blev med färgerna.... så idag ska jag plocka upp sängkläderna och tvätta dom, sen kan han komma, för sen är fantamej allting gjort!

KOM UT!!!!!!!!!!

Någon mer som är lika otålig som jag är?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0