Inte en chans....

... Nej jag tänker minsann inte föda barn idag iheller. Nu får det vara nog!
Han får bli därinne, då vet jag åtminstone var jag har honom!

Han får INTE komma ut! Han får INTE komma ut.... så är det bara!

(Fast jag har haft mol/mensvärk hela natten.... )

Men nu har jag plockat bort värktimern från telefonen också, vad ska jag med den till... får ju ingen användning av den.

Dessutom har vi planerat in en lekdejt idag! Ja det är lika bra att att göra sånt man vill nu... för han vill ju inte titta ut, och nu får han dessutom inte!

Han har fått utegångsförbud!


Kommentarer
Postat av: Anna

Omvänd psykologi :)

2011-06-21 @ 11:05:55
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0