FY FAN!

Värsta natten på länge!
Precis när vi skulle gå och lägga oss igår så brakade åskvädret ÄNTLIGEN igång.
Jag älskar sånt väder.

Somnade harmoniskt till ljudet av regnsmatter, blixtrar och muller. MEN jag vaknade också kl 0213 helt GENOMSVETTIG. Och då menar jag svettig som om jag hade duschat utan att torka mig. Hela håret var blött, kudden helt klibbig och jag fick nästan andnöd av värmen som intagit min kropp!

Hemskt hemskt hemskt!

Kunde såklart inte somna om efter det. Svepte in mig i ett lakan och gick ut o satte mig på balkongen en halvtimme, då blev jag lite svalare! En sak är säker, nästa helg ska vi inhandla nya fläktar till vårt hem. En till oss och en till dotterns rum! För annars kommer vi avlida i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0