Från molvärk till träningsvärk

Igår slog jag nog huvudet, eller så fick jag solsting.
När det var dags för Freja att hämtas så bestämde jag mig för att gå och hämta henne.
Så jag gick hemifrån till dagiset, sen från dagiset till Netto, från Netto till Beijerspark, ett varv i parken och sedan hem. I 30 graders värme! Hur jävla dum kan man bli HAHA

En runda på drygt 7-8 km.... jag såg ut som om att jag hade duschat med kläderna på mig när jag kom hem.
Men det kändes bra.

Hade molvärk i typ 2 timmar igår morse, men det klingade av helt. Fick lite sammandragningar igår efter promenad, men inget mer, det klingade också av.

Däremot så vaknade jag kl 0326 i natt och kunde inte somna om. Träningsvärken i rumpa och ben var total.
Så molvärken var borta och den något obekanta känslan av träningsvärk hade tagit över min kropp. 0540 lyckades jag till slut somna igen, men fick sova en timme som kom Freja in hoppandes till oss.

Inga känningar som helst idag.... och inget hallonbladste :( Hoppas det kommer med posten idag!

Sov mellan 10-1130 idag, vaknade sedan av en enorm rastlöshetskänsla. Klädde på mig och cyklade till blomsteraffären. En cykeltur på 5 km t/r, fick världens sammandragningar under turen, dom håller i sig än, men mkt mkt svaga :( Ska cykla och hämta Freja på dagis om en timme, så då kan vi addera ytterligare 3 kms cykling t/r.

Nu börjar tålamodet tryta.... 1 juni idag. 13dagar till BF. Det hade varit så gjutet om han hade kommit idag! Men allting kan ju hända, det återstår trots allt 11 timmar kvar på den här dagen.

Bättre att leva på hoppet än att hoppa på levern ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0