Evighetstillstånd?

Är det det?
Kommer man alltid vara gravid, eller är det bara så det känns när den ena guldklimpen efter den andra tittar ut bland vännerna på Allt för föräldrar?!

Jag är glad för deras skull som redan har fått, men jisses vad otålig man blir.

Fast jag är inte i närheten så otålig som när jag väntade dottern för tre år sedan. Man har mer tålamod idag, man vet bättre. Man försöker att inte stirra sig blind på bf-dagen. Men man upplever ju tecken HELA tiden!

* först delar av slemproppen i tisdags
* tre märkbara värkar i onsdags
* mensvärk i ryggen onsdag-fredag
* Molvärk i ljumskarna onsdag-fredag
* Tryck nedåt varje gång jag rör mig
* Dålig i magen sedan i tisdags också

Men INGA sammandragningar alls, som jag tidigare har haft!

Mensvärken sitter kvar i ryggen och det maler på, men inga andra känningar.
Men mensvärken är ju alltid nåt, allting gör ju nytta!

Bf -2 idag, så än ska jag väl inte ge upp! Viktor kan ju fortfarande titta ut innan bf. Men måtte han iaf vara ute innan midsommar!

Så nu tänkte jag fälla solstolen och vara lika nonchalant som min son.... jag kan också! (kan jag ju inbilla mig haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0