Dags för vräkning!

Kära Son,

Jag vill härmed varsla dig, i egenskap av din hyresvärd, att du nu blir vräkt!
BF-dagen passerades för 6 dagar sedan, och därför anser jag mig nu tvungen att informera dig om att du hyreskontraktet på ettan med badkar nu har gått ut.

Då ingen ansök om förlängning av kontraktet kom mig tillhanda senast tre månader innan måste jag be dig att packa ihopa och flytta omgående.

Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 2011-06-14 (se Bilaga, Rutin-UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber vi dig att flytta ut självmant! Utgången finner du söderut!

Vidare vill jag underrätta dig att om att parkeringsböter kommer att utdelas sam trängselskatt debiteras fr om imorgon, den 21 juni 2011.

Med vänliga hälsningar
Mamma AB




Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Ha, ha...

hoppas det hjälper!

-Ninis-

2011-06-20 @ 08:46:01
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0