Dagens jag!

Humör: bra men galet trött
Gjort: stigit upp, fixat frukost, klätt på Freja, kokat kaffe, kokat upp dagens ranson av hallonbladste, ätit lunch, löst korsord, torkat av toadörren, listerna, ljusknappen i badrummet samt ytterdörren från Frejas smutsiga små fingrar, slappat!
Dricker: Hallonbladste
Planer: Att gå och lägga mig och sova en stund.
Ser på: ingenting
Lyssnar på: tvättmaskinen
Äter: ingenting
Bästa: Att mannen tog med sig dottern på besök hos sin mormor och morfar så nu är jag hemma ensam i lugn och ro och kan göra precis vad jag vill.
Sämsta: att värmen i kombination med att jag går in i vecka 40 snart gjort att mina anklar snart inte finns mer, har svullnat upp jättemycket :(
Väder: Jättevarmt, soligt om än lite blåsigt!



ONT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0