Viktminsking

Igår tog jag en vätskedrivandetablett vid 0900, och kl 0948 hade den kickat in. Klockan 1050 hade jag varit och kissat 7 ggr redan. På skoj ställde jag mig på vågen och insåg att jag på 1 timme och 15 minuter gått ner 1,7 kg, och då hade jag ätit frukost under tiden ;)

Så nog stod det vätska i kroppen. Min högerfot är nu normal igen efter att ha varit svullen i flera veckor. Skönt!

Däremot vågade jag inte ge lillebror min bröstmjölk alls igår, pumpade och hällde ut. Osäker på om den vätskedrivande effekten går över i bröstmjölken, och lillebror har definitivt ingen överflödig vätska som behövs drivas ut. som sagt vågade inte ta risken.

sa till Johan för ett par dagar sedan att mina fogar inte spökar längre och att jag mår toppen, jag skulle nog inte ropat hej än.... I förrgår hade jag så galet ont, men i förrgår var lillebror också extremt mammig och "jag-vill-vara-nära" så jag bar på honom nästan hela dagen. Och det kändes i höfterna/ljumskarna på kvällen.

Så jag måste nog vänta iaf tills nästa vecka innan jag börjar träna med mitt wii igen. Men jag är verkligen sugen på att börja träna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0