Speedy!



Idag har jag träningsvärk i rumpan!

Först igår så var jag och Freja ute och promenerade med lillebror. Då hade jag mina easytone-skor på mig. Och dom är SÅ effektiva. Är kär i mina skor. Jävlar vad det känns i rumpan, benen och ryggslutet när man varit ute och gått.

5 km är det från oss upp till Kirsebergstorget t/r, sen gick vi ett varv inne i Beijerspark också, så vi kan lägga till 1,1 km på det. Nice!

Så vi gick 6,1 km igår jag och Freja, ja för hon gick också... HELA vägen, trots att vi hade ståbrädan med oss.

Sen tre timmar efter vår promenad så cyklade jag till min frisör t/r, enkel väg dit 5,4 km.... så jag cyklade nästan 11 km igår också. FETTNAJS.

Men som sagt det känns i rumpan idag... det är ju trots allt bara en månad sedan imorgon sen jag födde barn!
Men jag är tacksam över att jag kan röra mig så obehindrat som jag faktiskt kan...

Har sagt tidigare att jag ska börja träna så smått med mitt wii active och zumba fitness, men jag väntar en vecka till innan jag drar igång. Ska nog inte gå ut för hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0