DHL-leverans och barnvakt!

Jag måste verkligen berömma DHL i Malmö. Fick en avi i torsdags, i fredags ringde jag för att boka leveranstid av paketet. Fick beskedet: Måndag mellan 10-14.
Imorse kl 0915 ringde det på dörren: DHL!

Alla produkter som jag fått levererat via DHL den senaste tiden har kommit tidigt på morgonen, så man har sluppit sitta hemma och vänta halva dagen på ett paket som aldrig kommer.

Det som kom med DHL denna gången var en ny high-tech barnvakt från Philip Avent.
Jag blev uttagen via deras sida på facebook i maj. Och idag kom då paketet äntligen.

Den är sjukt avancerad, så det krävs nog att läsa instruktionsboken innan man börjar använda den.



Den verkar helt fantastisk iaf.

- klarar sig upp till 24 timmar innan den behövs laddas igen
- 330 meters räckvidd
- mäter temperaturen i barnets rum
- inbyggd nattlampa och vaggsånger, som dessutom kan aktiveras med föräldraenheten
- Det finns en samtalsfunktion så att man kan prata med ens barn

Helt fantastisk produkt! Kan inte vänta på att ladda den och få köra igång!



TACK PHILIPS AVENT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0