BVC- hembesök

Imorgon efter kl 1300 kommer dom från BVC hem till oss.
Det gjorde dom aldrig med när vi fått Freja.

Rätt skönt faktiskt att dom kommer hit så slipper vi ta oss dit, inte för att det är långt dit, det tar 5 min att gå till BVC, men ändå, det är trevligt att slippa packa ner hela familjen för ett besök. Vi kommer ränna där ändå stup i kvarten framöver.

frågade när dom ringde om dom kunde ta mitt HB, men det kunde dom inte, utan jag måste kontakta curakliniken eller förlossningen. BVC-sköterskan rekommenderade mig att ringa förlossningen ändå, för att boka in en tid med förlösande barnmorska/undersköterska för att prata om förlossningen, räta ut frågetecken och bara prata om förlossningen. Det gjorde vi aldrig med Freja, men det kanske man bör göra.

Framföra kritiken mot förvirringarna på prenatal samt den rabiata läkaren som inte kunde ta ett beslut!
Men samtidigt ge feedback på den fantastiska vård jag trots allt fick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0