Allt möjligt!



Dagarna har bara flugit iväg och blogguppdatering har inte varit piro 1, tyärr.

Johans semester är nu slut och jag är ensam med barnen.
So far so good ;)

Igårkväll kollade jag och Johan film och mös, vilket resulterade i att vi var vakna ganska sent, så lillebror åt 0030. Detta gjorde att han sov till 0515, åt och somnade om och sov till 0915 :) Härligt värre. Freja vaknade vid 07, men hon la sig i Johans säng (som redan stigit upp då han skulle till jobb) och kollade på barnprogram. Klockan 09 steg jag sjäv upp, fräsch som en nyponros ;)

I torsdags hade vi kärt besök av Sarah, Matte och lilla Movits! Härligt att äntligen få träffa dom. Vi ska definitivt packa in oss i bilen, förhoppningsvis i augusti, och köra upp till Sthlm, och hälsa på nära och kära.

I lördags skulle vi egentligen åkt till Tosselilla, men det blev inställt, pga regnet. Precis som allting annat denna sommaren. Så känns det iaf. Så drygt. Det är snart augustimånad och hela juli har ju varit ett enda regnväder... så jävla tråkigt.

Vart tog mitt sommarmys vägen? Det med rosabubblor i loungen med mannen på kvällarna, grillkvällarna med vänner i trädgården, powerwalksen med Cindy och vagnarna, badplask på segevångsbadet, solstunderna medans freja lekar på lekplatsen? *suck*

Är iofs ingen jätte soldyrkare, men lite bättre väder än det här får det gärna vara! Får hoppas att augusti/september/oktober blir kanonmånader så man kan njuta av en fantastisk höst istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0