Tröttisen



Jag är så trött nuförtiden att jag orkar inte blogga.
Men jag mår bättre. Förkylningen har släppt nästintill 100%igt.
Foglossningarna är sådär... svanskotan går i vågor.. efter helgen är det alltid bra, men när vi kommer till torsdagen kan jag knappt röra mig.

24 dagar till att arbeta sedan går jag på semester. skönt skönt skönt!

Har shoppat lite till bebisen.... kunde inte låta bli:




Kärt eller hur :)

Magen växer och i förra veckan hade jag lätt panik då magen var precis i växtfas med solarplexus... kvittade hur jag låg, satt eller stod, det spände över allt och jag kunde inte andas.... men nu känns det bättre igen.
det är fullt disco varje kväll... det sparkas hejvilt!

Visa nätter är bättre än andra, och jag knakar en fasligt massa när jag är uppe på nätterna, men det är som en gammal rostig bil... när man smort sig lite (dvs varit igång en timme) så släpper det... ;)

Men som sagt... 24 arbetsdagar kvar!


Kommentarer
Postat av: :)

Dessa nappar hade jag till mina tidigare barn, dom e super söta & speciellt att man kan ha vilken text man vill :)

2011-03-20 @ 14:18:27
URL: http://lillebrorellersyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0