Skickat paket till någon jag tycker om!

Idag tog jag mig lite tid att sortera ut bland alla de kläder som jag redan har tvättat inför bebisen ankomst.
Min bästa vän Sarah väntar en liten kille och har inte samma ansamling människor med kids runt sig som jag har. Så därför sorterade jag ut det som var mest pojkigt, och sånt som jag har dubbletter av.

Så det blev ett litet paket.
8 haklappar
1 skallra
6 bodies
2 byxdresser
5 par byxor
2 shorts
1 handduk
1 filt
1 foglossningsbälte
6 engångshaklappar från Libero
1 napphållare

Inte så farligt dyrt iheller att skicka tyckte jag.
Köpte en sån färdig frankerad kartong på posten som tar max 20 kg. 138 kr kostade den med portot och sen kartongen i sig kostade 31 kr, så 169 kr! Det är det definitivt värt!

Härligt att det finns lösningar när de man tycker om flyttar 60 mil ifrån en!
Hoppas hon blir glad och att dom får glädje av det! <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad snäll du är som tänker på Sara. Hörde att hon har köpt Vagn. Du är en riktig kompis

2011-02-17 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0