Lite knäppis!

Igår började jag dra i alla kartonger och påsar i förrådet.. jag får såna ryck ibland.
Så knäppa jag har nu börjat sortera babykläder. Ja ni läste rätt.
Det är 18 veckor kvar tills liten tittar ut, men va fan.... man måste ju roa sig med nåt under tiden.

Så alla neutrala kläder i storlekarna 50-68 är utsorterat bland ett ton kläder som varit dotterns. Någonstans hoppas jag på en liten tös till, har SÅ mycket fina kläder.

Men om det blir en påg och min bästa vän får en tös så vet jag vart jag ska skeppa 12 kartonger med kläder nånstans ;)



som tur är så har jag en hel massa kläder som är könsneutrala också så det lär inte gå nån nöd på oss ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0