En liten ljusning

Hej på er,

Torsdag eftermiddag och jag har precis vaknat. Sedan i måndags har jag inte gjort annat än sovit och tagit hand om mig själv. Pysslat lagom mkt här hemma och bara gjort sånt som jag verkligen orkade.

Förkylningen börjar ge med sig, men det går i vågor. Vaknade med huvudvärk och lite feber nu i eftermiddag. Och i förrgår så kräktes jag plötsligt, vad det berodde på vet jag inte.
Kanske är det graviditetsillamåendet som kommit tillbaka, vad vet jag.

Mannen min är helt fantastisk och har tagit på sig att både lämna och hämta lilltjejen på dagis så jag sliper tänka på det. Vilket har varit rena drömmen. Så ikväll ska jag och dottern baka en kladdkaka till honom, det förtjänar han! Roligt för mig och dottern att göra något tillsammans också :) Blir så glad av henne.

så jag kämpar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0