Besvikelsernas drottning

Är besviken idag.
Hade en läkartid kl 1130 och hoppades såklart att gå därifrån med ett sjukintyg och ett hopp om att få en halvtidssjukskrivning beviljad från FK.

Men jag fick ett: Fortsätt gå till sjukgymnasten, använd tensen och om det inte är bättre till på söndag nästa vecka så ring på måndag igen så ska vi se vad vi kan göra då!

Ja.... kan ni inte göra något idag, så kan ni väl inte göra något på måndag iheller.

Fick låsa in mig på toaletten efteråt för jag började gråta. Ni vet hormoner och besvikelser är dåliga kombinationer.

Så nu har jag tänkt om.... jag orkar inte leva med en konstant stress och en ovishet om hur det blir, så idag tog jag beslutet att jag går på semester 1 april, 5 veckor och sedan börjar jag min föräldraledighet ca 30 dagar innan BF. Så får jag börja jobba en månad innan jag tänkt istället. Det blir den bästa lösningen, så vet jag att jag snart är ledig.

Härda ut 37 arbetsdagar till! Jag ser målet och tror jag klarar av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0