Ullareds uppdatering

Förra veckan var jag ju i Ullared med Cindy och min syster Linda.
Det var MYCKET trevligt.

Vi åkte inte omänskligt tidigt, vilket var en ny upplevelse för mig, men jag måste erkänna, det var riktigt skönt att inte behöva stiga upp kl 05!

0730 kom Cindy och hämta mig och sen körde vi ut till Oxie för att hämta upp min syster, sen bar det iväg mot Ullared. Värdet var stabilt fram till Hallandsåsen! Då öppnade himlen sig och världens hagelstorm drog in. Som tur var, var vi lite beredda, men en bil framför oss var det inte och hamnade därför i diket :/

Better safe then sorry!

Vi var framme vid Gekås 1020, och där var MYCKET plats kvar på parkeringen, det duggregnade och var lite halvruggigt. Inga köer in. TOPPEN!

Men som vanligt blir det ALLTID världens trafikstockning direkt innanför dörrarna... VARFÖR kan folk inte gå in i butiken?

Vi plöjde ner till barnleksakerna först. Det skulle ju inhandlas julklappar! Därefter tog vi barnkläder, damkläder, herrkläder och kosmetik. Sen blev det lunch! Och därefter snurrade vi mest runt bland film, böcker, hemtextilier, godis och lampor!

Men jag är mycket nöjd. Fynda riktigt fina kläder till Vicke, klockrena julklappar till Freja och såklart julklappar till släkten. Jag fyndade underkläder till mig själv, en tröja och en klänning som jag inte ens provade och sen spinningstrumpor till Johan.

Köpte en bilmatta till barnen, som är placerad i Viktors rum, men som Freja leker med. UNDERBART! Freja har lekt i Vickes rum varje dag en bra stund sedan dess. LOVELY!

Jag ÄLSKAR Ullared! Och det bästa av allt var att jag denna gången inte belastade vårt kreditkort utan betalade allt kontant med de pengarna som jag dragit in på traderaförsäljningar och facebookförsäljningar. Klockrent!

Det bär av till Ullared igen till våren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0