Total avsaknad av muskulatur!

Jag gjorde det! När Viktor somnat så bytade jag om till träningskläder och knappade mig fram i menyn på mitt wiiactive till ett workoutpass på 40 minuter, ett easy tog jag!

Nu känner jag mig bra i fogarna igen, och zumban får nog vänta ett tag till, men wiiactivet snedbelastar ju inte höfterna så det kändes bra. Och 40 minuter var riktigt bra.

Jag har ju tidigare kört 30 dagars utmaningen och då ser passen lite annorlunda ut, men det här passet på 40 minuter var ju en genomkörning av HELA kroppen. Så är inte utmaningspassen uppbyggda, då är det mer fokus på benen ena dagen och armarna nästa osv.

Jag gillade det här passet. Och tror faktiskt att jag ska köra det här passet iaf 2 ggr i veckan!
Känns som jag kan börja lägga på träning nu.

I vilket fall som helst, efter passet så bestämde jag mig för att göra situps och rygglyft.
Har inte gjort något sådant sen efter förlossningen, och tänkte att nu kan det säkert gå bra, Viktor är ju 5½ månad nu.

Jag klarade 50 situps utan problem, men rygglyften var ett skämt. Jag har jävlar i det INGA muskler i magen och ryggen som gör att jag klarar av det. Jag kämpade mig till 20 stycken, sen var jag HELT SLUT.
Men det var iaf 20 fler än vad jag gjorde igår, med andra ord en 100% ökning ( jag älskar statistik ).

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0