Saknat mig?

Hej på er...

Har ni saknat mig?
jag har helt enkelt inte haft lust till att blogga. Ibland känner man inte riktigt för det.

Men jag lovar att jag återkommer med en rejäl uppdatering på torsdag.
Idag ska vi bara ta det lugnt här hemma och ladda batterierna, för imorgon bär det av till Ullared med finaste Cindy och min kära syster.

Ikväll blir det viktväktarna, så får vi se vad vågen visar idag... känns dock inte bra allt... eller alltså, jag har inte ätit mer än mina points, men det känns inte som en diet om man dricker cava, äter ost och kex och fikar på kakor... men men.... så länge jag inte övertrasserar mitt dagsintag så ska det ju inte vara någon fara.

Vi får helt enkelt se....
Idag ska vi dessutom få reda på viktväktarnas nya STORA nyhet... i två veckor har jag väntat på den här tisdagen. Ira förstorade upp förhoppningarna så galet mkt för två veckor sedan, så det ska bli kul att äntligen få reda på vad det är för nyhet.

Förra veckan startade viktväktarna sin dagliga adventskalender, den som har gått ner mest i gruppen får en julklapp. Jag blev snuvad med 1 hg förra veckan, tror inte det blir lika storslagna siffror ikväll. Men hoppas kan man ju.

Ha det så bra, och ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0