Planer framöver...

19/12: träffa syrran ikväll och byta julklappar samt få jultidningar som vi beställt.

20/12: Lämna Freja på dagis sista veckan innan jullovet.

21/12: Till bvc med Vicke för 6 månaders kontroll

22/12: Åka och handla inför uppesittarkvällen imorgon och så man har mat hemma över julen.

23/12: Johan jobbar halvdag och det blir sedvanlig uppesittarkväll med BingoLotto

24/12: Julafton, firas hemma hos Johans föräldrar tillsammans med hans systrar och respektive.

25/12: Idag tar vi det bara lugnt, och bäddar ner oss i soffan och kollar på film.

26/12: Firar vi jul med min mamma och pappa samt min syster och hennes familj i Toarp, julklappsspel och mys

27/12: spännande att gå till viktväktarna idag... se hur man har klarat julen.

28/12: Vanlig jobbedag och jag myser med barnen

29/12: Samma som igår.

30/12: Äntligen fredag- mys mys och planering av vad vi ska äta till nyår.

31/12: Firar nyår hemma i lugn och ro, bara vi. Ska bli fantastiskt mysigt.

1/1: Kommer vara sådär lagom trötta och såsiga, så det blir väl en långpromenad och soffmys för resten.

2/1: Måndag igen och tillbaka till verkligheten. Freja är ledig från dagis hela veckan.

3/1: Till viktväktarna och bekänna nyårssynderna.

4/1: Planera det sista inför festen.

5/1: Åka iväg och handla till festen, det sista som behövs.

6/1: Börja ställa iordning i lokalen

7/1: PARTYDAGS!!!!

8/1: Bakis och skakis? Soffläge gissar jag på!

9/1: Bara ta det lugnt och njuta av min sista dag som 29 åring

10/1: Jag fyller 30 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0