Nappig tjej som nappade!

Helt otroligt om detta går vägen! Imorse sa Freja: Mamma jag vill lämna mina nappar IDAG!
Så nu har vi bestämt att vi ska expressposta hennes nappar till Tomten idag, så att han har dom imorgon!

Helt otroligt.... Vi snackar om VÄRLDENS mest NAPPIGASTE tjej!
Hon har haft napp sedan dag 1!

 
En dag gammal

6 månader

1 års dagen

1½ år gammal

2 års dagen

2½ år gammal

3 års dagen

Men NU blir det inga mer nappisar! För innan lunch bestämde vi oss får att gå till postlådan för att posta nappisarna med expressposten till Tomtemor (inte tomten, då hon är lite skeptisk till honom).



"God Jul Tomtemor! Här kommer mina nappar. Jag är en stor flicka nu så jag behöver dom inte mer. Imorgon vill jag ha många julklappar. Kram Freja!"



Sen klädde vi på oss och Freja cyklade hela vägen bort till macken för att posta sina nappar.

När det var gjort sa jag: Freja nu har du inga nappisar längre. Freja kollade på mig och svarade: men mamma det gör inget, jag behöver dom inte längre, jag är en stor tjej nu!

Ska bli oerhört spännande och se om det blir några tårar ikväll, eller om hon är helt tillfreds med sitt beslut.
För det var verkligen hennes eget beslut. Min tanke var ju att hon skulle lämna dom till Tomten själv imorgon.
Men nu kan vi ju överraska henne med julklappar under granen imorgonbitti. Som tack från Tomten som tagit emot hennes nappar!

*tummen upp för det*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0