Mindre o mindre dag för dag!

Som jag skrivit tidigare så ska man vara glad

Förra tisdagen när jag var på viktväktarna så var jag som bekant ytterst nervös för att vågen skulle visa plus. Men det gjorde den inte! -0.2 kg hade jag gått ner. Och det måste man ju ändå se som en seger efter att ha konsumerat både cava och ost med kex!

Varje gram bort är en seger!

ska bli spännande att se på tosdag vad vågen visar då! Har inte övertrasserat mina points, så nåt litet minus bör den ju visa. Även om vi i lördags hade kalas och jag drack lite alkohol och åt tårta.

Men när Viktor sover middag ska jag faktiskt köra ett wii-pass på mitt active. Ett 40 minuters styrkepass hade jag tänkt. För att kompensera lite!

Jag har dock känt mig lite mindre svullen och lite lättare den senaste tiden så därför tog jag fram måttbandet och mätte mig. Och tjolahopp! -17,5 cm har jag tappat på två månader!

Vad: -2cm
Knä: -0cm
Lår:  -5cm
Höft: -2cm
Midja: - 5cm
Byst: -2cm
Hals: -1cm
Överarm: -0,5cm
Totalt: 17.5 cm

Jag vet att jag varit dålig på att skriva mina viktminskningstips och att lägga upp recept och veckomatsedlar, men jag har varit lite småförkyld, mannen krasslig och barnen allmänt gnälliga så därför blev det en paus i bloggandet, jag hoppas ni förstår!

Ska försöka uppdatera under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0