Hur blond kan man bli?


När Johan och jag var i Köpenhamn och såg Danmark- Sverige. Den matchen där idiotdansken sprang in på plan. Jag- Superblond!


 Jag inför Johans brors bröllop. Precis varit hos min frisör. BLOND!


Jag hemma i soffan. Både LÅNGT och BLONT.



Jag chillar vid kanalen en sommardag i min ensamhet. Blond, långt och lockigt!

Hmm.... alltså jag gillar att vara blond. MEN mitt hår hanterar inte det så bra. Dessutom måste det underhållas jävligt mycket. Och om man inte är lite solbränd så anser jag att jag ser ut som ett lik.

När jag ser fotona på mig med långt blont hår då vill jag ha det igen... Men sen samtidigt trivs jag som fan i kort hår och som brunett....

Vilka dilemma jag har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0