Granen står så grön och grann....

..i stugan!



Jag var inte helt övertygad om att vi skulle ha nån gran i år. Men Johan övertalade mig. Så igår morse åkte vi förbi Hornbach och köpte oss en gran. Den minsta jag kunde hitta :)

Det gick snabbt och smidigt att klä den, och Freja hjälpte till bra!



Som vanligt hänger vi längst upp i granen. Gjorde hjärtanen med mitt och Johans namn i present till Johan första julen vi firade tillsammans, det är nu 7 år sedan! När Freja kom så fick hon såklart också ett hjärta. Och nu är det Vickes tur att få ett. Målade det igår, så ikväll ska jag skriva dit hans namn!

Hela familjen Malmborg samlad!

Och en annan kommpis som MÅSTE hänga i granen är såklart min MFF-kulor!



Så nu har vi jul i vårt hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0