Sammanfattning av 2011

Då går årets sista dag mot sitt slut. Det återstår fortfarande 8 ½ timme av 2011.

Det har varit ett bra år.

- Januari: Jag inledde mitt sista år som 20-åring


- Februari: då var man fortfarande mysigt gravid. Och magen höll sig i lagom storlek.


- Mars: Våren kom tidigt, och vi passade på att njuta allt vi kunde.


- April:Slutade jag jobba och gick på mammaledighet. Åter 3 september 2012. Och vi var på sista ultraljudet och fick reda på att det var en liten Viktor som låg i magen.


- Maj: Älskade Theo kom efter lång väntan äntligen till världen. Och jag började sortera bland alla kassar med flickkläder och sålde av.


- Juni: Freja blir 3 år och Viktor föddes på månadens sista dag, efter ännu längre längtan.



- Juli: Movits föddes på sin mammas födelsedag, och lyckan var total, två av mina vänner hade blivit mammor till vars en pojke. Och Freja bestämer sig för att ta steget mot att bli riktigt stor- hon lägger blöjan! Den är ju bara för bebisar ändå.


- Augusti: Älskade Marcus Fritz fick sin Christin och vi bjöds på fint bröllop på Österlen. Och tillsammans med grannarna lyckas vi fånga in de 5 små kattungarna som sprang omkring på området och gav dom nya hem.


- September: 18e denna månaden döps lille Vicke och får sina faddrar.


- Oktober: 30 års fest för kompisen Joakim, mycket trevligt. Och mannen min överraskar med hotellövernattning på vår bröllopsdag!


- November: Skrev in mig på viktväktarna och Vickes första tänder dök upp.


- December: på månadens första dag blev mannen både 35 år och med nytt jobb! Och såhär slutet på året tar Freja ett ännu större steg mot att bli en stor tjej. Hon postar sina nappar till tomten!




Med detta sagt så önskar jag ALLA en fantastiskt gott slut på 2011 och ett ännu bättre 2012.
Vi hörs nästa år!

Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0