God jul på oss!

Igår kom min syster förbi med de sakerna vi beställt från jultidningarna!



Johans julklapp: En mastodont bok om andra världskriget!



En bok av Fredrik Paulún om fettförbränning och en 5 års dagbok!
Fettförbränningsboken kommer bli min nya bibel, bläddrade i den igår och jag är hooked. Kommer såklart lägga ut lite tips här i bloggen som jag lärt mig genom boken. Och 5 års dagboken har jag tänkt att använda till att samla minnen om barnen och andra speciella saker som händer. Tänkte skriva upp framsteg hos barnen samt roliga saker som dom säger. Freja är riktigt rolig nuförtiden, och det är kul att skriva ner alla galna upptåg. För man glömmer så lätt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ingen dum idé, med 5-årsboken! Kanske härmar :)

2011-12-21 @ 13:40:19
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0