Gått in stenhårt!

Jag är stolt över mig själv!
Jag har kommit igång bra med träningen.
I måndags förra veckan körde jag: 40 minuter lätt pass
I tisdags körde jag: 40 minuter lätt pass
I torsdags körde jag: 40 minuter lätt pass
I lördags körde jag: 40 minuter tufft pass
Och idag körde jag ett pass som heter: Maraton fullkroppspass. Ett pass på 50 minuter med totalt 42 övningar. Varav 4 löpar övningar som varade i minst 3 minuter per omgång.

Jisses, jag stod som en blött pöl på golvet i vardagsrummet när jag var färdig.

HELT SLUT!

Men shit vad bra det känns, Börjar få upp flåset!

Ska bli ytterst intressant att se om det gett något resultat på vågen imorgon när det är dags för vägning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0