Fin ska bli finare ;)

Woohooo jag har precis bokat tid hos min älskade frisör!
Den 5 januari kl 1630 har jag en date med världens bästa Emma på Hårstudion i Malmö.

Hårstudion har förutom Malmös BÄSTA frisörer även en fantastisk hemsida där man numera kan boka sina tider online. I LOVE! Bra service! sånt gillar vi!

visst är det härligt när man lyckas hitta en frisör som man klickar med, och som förstår en!

Jag har gått hos Emma många år, började hos henne när hon hyrde in sig på Romeo och Julia, sen öppnade hon eget och jag följde troget efter.

Emma är den FÖRSTA frisören jag har haft som har VÅGAT tunna ut mitt hår ordentligt!
Det var ett sant hallelulja moment första gången Emma klippte mig!

Och nu ska jag snart tid igen... vilket nästan är chockerande, för det är ju faktiskt inte mer än ett halvår sedan jag var där sist ;)

Hmm vet dock inte vad jag ska göra... det blir nog inte något större klipp, då håret är ganska kort fortfarande sedan jag klippte det i somras. Men jag är sugen på att göra nån crazy-färgning. Typ rött och blont. Med 50/50 där det blonda är överst och det röda underst... eventuellt lite slingor i det blonda "överhåret". Hmm vet inte...

Vi kommer nog fram till något bra!

Längtar redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0