En fröjdefull jul

Det är JULAFTON!!!! Upp och hoppa!!!

Sitter i soffan och är galet trött faktiskt, somnade inte förens kl 01 och 0630 kom Freja in till oss med orden:
-Jag hörde Tomten i natt, där står nog ett paket där nere till mig! Skynda mamma!

*gäspar stort*
Vad gör man inte för sina barn?!



Å tänka sig, hon hade rätt!

En lycklig liten tjej:
  

Jag har dock inte satt i batterier än, vi kan väl låta det vara frid en liten stund iaf ;)

Fram tills vi ska iväg till svärföräldrarna så ska vi bara mysa mysa mysa!

Viktor sover fortfarande, och nu är kl 8. Fina killen! <3 Johan får vara uppe med honom, så går jag o Freja och sover middag sen vid 11-tiden! Låter som en bra plan, har dock inte fastställt det med min bättre hälft än haha

En riktigt GOD JUL på er allesammans! Var rädda om er och hoppas att ni får en fantastisk jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0