Det var ingen vanlig dag...

... för det var min älskade mans 35års dag igår. Och därför bloggade jag ingenting.
Ibland har man viktigare saker för sig ;)




Min man blir inte äldre, han blir bara snyggare, sexigare, hetare, bättre och mer fantastisk för varje år som går!
Jag är gift med världens finaste 35 åring!

Dagen började med att jag och Freja sjöng för honom och han fick öppna presenterna vi hade köpt.



Och dom blev precis så uppskattade som vi hoppats på.

    
 

Av mig fick han en efterlängtad Manchester United-tröja med MALMBORG och nr 10 på ryggen.

Och av barnen fick han Pang i Bygget, alla avsnitt som gjorts, ja det är inte mer än 12 ;)

När Johan kom hem från jobbet så åt vi middag:




Lövbiff, klyftpotatis, sås och ÖL!

Jag hade planerat att vi skulle äta ostar och kex till efterrätt men det blev ändrade planer då Johans föräldrar gärna ville komma förbi och gratta sin son. Så det blev pepparkakor, hembakade muffins och kaffe istället.

Osten och kexen tar vi idag till fredagsmyset istället :)


En underbar vinterbukett fick han av sina föräldrar och en "liten" slant!



Vi ska ha födelsedagsmiddag den 10 december för Johans föräldrar, mina föräldrar och min morbror och hans familj. Så det blir lite mer presenter då. Vi passar på att fira mig också den 10 december, en månad innan.

Men jag hoppas och tror att min älskade man är nöjd med utfallet av sin födelsedag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0