Det gick tamejfan!

Igår var sanningens stund kommen. Viktväktarna och vägning efter julen.
Jag är helnöjd! Jag lyckades gå ner under julen.

Ynka 0.2 kg men det var ner. Och jag har lovat mig själv att hålla mina önskningar på en realistisk nivå.
Så därför är jag nöjd med minskningen oavsett vad.

Nu är det nyår och vår fest kvar sen ska jag köra STENHÅRT fram till påsk, då kommer nästa prövning.. och sen blir det stenhårt fram till midsommar!

Ira sa igår att hennes mål för 2012 var att alla som satt på mötet skulle gå i mål nästa år.
Fast jag känner inte att det är realistiskt. Det är möjligt, men jag tror inte att jag klarar det, så därför vågar jag inte säga det!

Men jag hoppas det går, för det vore fantastiskt.

Tror faktiskt jag ska börja väga min mat så man vet EXAKT vad och hur mkt man får i sig. Nitiskt? Må så va, men Amy tjejen som gick ner 119.5 kg med viktväktarna på 1½ år vägde varenda sak hon stoppade i munnen. Så det verkar ju vara ett vinnande koncept.

Ska iaf investera i en köksvåg nästa år!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Min kusin Amii är duktig hon! Kan hon, kan du! Det var hon som inspirerade mig till att ta tag i min vikt!

2011-12-29 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0