Barnsaker till salu!



babysitter från Graco, lila/blå med prickar. I mycket gott skick. Finesser som två olika vibrationsläge samt ljud (fågelkvitter och havskluckande), en båge med tre leksaker, går att fälla ihop som på bilden och får då plats i den tillhörande påsen, smidig att ta med. Extra insats till den lilla bebisen.
Nypris på Babyproffsen 595 kr, mitt pris: 250 kr



Babygym från Tiny Love, nypris på babyproffsen 495 kr, mitt pris 200 kr






Dockleksak från Babyborn. Denna modulen har allt. Stol, badkar, sovplats, mobil, dusch, garderob med galgar, små hyllor. Fantastiskt fin! Nypris på Toys ´r us 699 kr, mitt pris: 200 kr



Barnkassa. HELT NY endast uppackad. Nypris 179 kr på BR, mitt pris: 100 kr



Leksakstelefon i från Fisher Price, obruten förpackning. Nypris 139 kr, mitt pris: 50 kr.

Alla sakerna finns i Malmö, Segevång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0