Alla bäckar små!

Igår var det tisdag och min date med viktväktarna och vågen stod som vanligt på schemat.
Jag har tränat STENHÅRT den gångna veckan och hade förvisso hoppats på wow-resultat, men det fick jag inte.

-0.2 kg visade vågen!
Nåja, man får nöja sig med det lilla!

Tänk om man hade gått ner 0.2 kg varje vecka i ett helt år, då hade man på 52 veckor faktiskt tappat 10,5 kg.
Men jag snittar fortfarande nästan ett kilo per vecka. Har gått ner 4.7 kg på 5 veckor. Så jag ska vara nöjd.

Har dock bestämt mig för att jag SKA ha gått ner i vikt på tisdag när jag kommer dit efter julen.
Därför ska jag idag sätta mig ner och bestämma mig för vad jag ska äta under julen. Ska göra en lista och fördela mina dagliga points och min veckobonus så att jag klarar mig!

Tänk om man lyckas med det... gå ner i vikt under julen!
Min räddning är väl att jag inte tycker om julmat.

Så ett par köttbullar, nån priskorv, mest julskinka, senap, kokt potatis, ägg och knäckebröd! det blir bra! Köpa julmust light istället för vanlig så sparar jag points där! JAG SKA KLARA DET!

det lustiga igår var faktiskt att JAG vann dagens största viktminskning. HAHA Ironisk eller vad?
vi var bara tre stycken som stannade kvar på mötet! En hade gått upp i vikt, en stod still och jag hade gått ner. Så jag vann! Kompensation för den gången då jag gått ner 1.9 kg men blev snuvad på vinsten av en annan som gått ner 2 kg ;)



Fina matlagningsverktyg fick jag :) Perfekt, precis vad jag behövde!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Kämpa på! Jag beundrar dig som är så stark i detta!

2011-12-21 @ 11:52:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0