VAD TÄNKTE JAG EGENTLIGEN??

Ibland blir jag bara så trött på mig själv!
Malmöfestivalen med en 8 veckors baby och en trotsig treåring!

Jodå.... det är en JÄTTEBRA idé. NOT!
Särskilt inte när man dessutom planerar sina eskapader tillsammans med två andra kära mammor med deras barn.

Ingen var synkad med någon, kändes bara som en enda lång väntan.....

Så påväg hem, med världens (i grunden) snällaste ungar, så beslöt jag och Cindy oss för att ALDRIG göra om det där igen.

Vi har det bäst ute på vårt hörn (Kirseberg). Vi behöver verkligen inte innerstan.

På Kirseberg har vi allt man behöver:
* Beijers park - bra för både lek och motion
* Segevångsbadet - bra för både lek och motion
* Nära till Entré om man mot förmodan skulle behöva ngt i shoppingväg.
* Nära till Burlövs Centrum - lugnar shopping
* Burlövs badet
* Underbara miljöer och promenad stråk.
* Fina lekplatser
* Bra mataffärer: Netto, Tempo och Coop.
* Vi har ett apotek
* Vi har världens sötaste lilla kyrka med aktiviteter
* Öppna förskolan på värnhemstorget

Nä, vi behöver faktiskt ALDRIG mer lämna Kirseberg!
Och efter dagens äventyr så känns det som om det kommer dröja lääääääääänge tills nästa gång vi beger oss ut. haha

Kommer lite bilder på sötaste Freja, som överlycklig, ÄNTLIGEN fick åka karuseller! <3


Kommentarer
Postat av: Tinysmamma

Finns det öppen förskola på kirseberg? Har googlat och googlat och hittar inget! Och du, vi bor tydligen nära varann! Vi bor precis vid Beijers park!

2011-08-27 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0