Utsövd!

Tro det eller ej, men idag är den här mamman utsövd!
Viktor vaknade 0720 igår, var sedan vaken till kl 09, sov ungefär 40 minuter och var sedan vaken till 1630(!!).
Han sov mellan 1630-1900. sedan var han vaken till 2130, då somnade han för natten och sov till 0640 imorse <3

Och igår gick jag faktiskt o la mig i tid! Och som om det inte vore lyx nog att få sova så många timmar som jag får, så avslutades dagen med en härlig ryggmassage av mannen!

Jag somnade som en död fisk i sängen... grymt avslappnad... tror jag somnade under tiden jag fick massagen också!

Han är fantastisk min man! det finaste jag har här i livet förutom mina två underbara barn.


Kommentarer
Postat av: Sara

Menar du att han inte vaknade för mat någon gång mellan 21.30 och 6.40?? Det är så få fall väldig lyx!!! Här har man tur om man får sova 2,5 timmar mellan matningarna= zzzzzzzzz Väntar bara på att det skall vända och han skall sova längre på nätterna för nu börjar man bli en mycket sliten mamma ;)

Du undrade i min blogg om att sova på sida. BVC sa att man absolut inte fick det pga plötslig spädbarnsdöd för att de kan rulla över på mage. Men jag säger som du; Jag lägger V på sida när han sover i sängen för det är då han somnar som bäst annars börjar han bara skrika och man ser ju hur bra han sover på sidan. Så jag fortsätter med det!!

2011-08-23 @ 22:17:36
URL: http://www.wintland.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0