Tuffaste tjejen i stan!

Min älskade lilla Backa-unge <3



Min vän Cindy uttryckte det så bra när hon kallade min fina Freja för "backaunge".
En backaunge är ett barn som är uppväxt på Backarna. Ett område på Segevång/Kirseberg.

Jag tyckte det var så himla kärleksfullt sagt. Det var verkligen ett positivt uttryck.

Min backaunge! Det är ju sant. Freja kommer ju bli en riktigt "stanare". Uppväxt i Malmö!
Till skillnad från mig och Johan som är uppväxta på landet. Ja, Johan mer än mig.



Hon kommer bli en liten tuffing! En som man inte ruckar på så lätt! Med vassa armbågar men kärleksfullt hjärta och empatisk själ!

*****

I Fredags var vi ju på festivlen, och då fick Freja till sin stora lycka åka karuseller!




*****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0