Days of our lives - Straff eller Bonus?

Är det ett straff eller en bonus att man under sin ledighet kan titta på Days of our lives?

Har varit hooked på den serien i flera, flera år. Och kolla frekvent varje dag när jag var mammaledig med Freja. Men då visades programmet kl 1315! Nu är sändningstiden kl 1020.

Idag slogs jag av den insikten att dom bytat ut hur många skådespelare som helst. Och det är ju MÄNGDER med karaktärer som försvunnit ifrån serien.

Någon som vet var Chloe och hennes familj tog vägen?

Var tog Rex och Cassie vägen?

Brady Black han försvann också, vart?

Mims var är hon nuförtiden?

Carrie och Austin gifte dom sig, eller vad hände där?

Jack och Jennifer vad hände där? Dog Jack?

Samis tvillingbror, vad hette han, eric? och vart är han nuförtiden?

Frankie försvann också, vart och varför?

Vad hände med Nicole Walker? Hon försökte döda Victor och sen försvann hon i samma veva som Chloe hittades, vad hände där?

Och Psykot Jan, vad hände med henne efter hela incidenten och kidnappningen av Shawn?


******

Och ska jag vara ärlig så gillade jag de första skådespelarna bättre än de nya:

 vs

Den Belle som var innan dom byte ut skådespelaren var mkt mildare och mer ödmjuk. Den "nya" Belle är bara bitchig.

 vs
Samma sak med Shawn-Douglas! Han var mkt mjukare och gulligare än den "nya". Men det är kanske så att han också är kaxig och häftig bara för att matcha den nya Belle.

 vs
Det är MÅNGA år sedan dom bytte ut den som spelade BO, därför tyckte jag nästan det var märkligt att leta fram den första Bo, för det var knappt jag mindes honom.

 vs

Philip är väl den av skådespelarna som är varandra mest lika, iaf till karaktären. Utseendemässigt är det en enorm skillnad.

 vs

Utseendemässigt är det rent åt fanders när det gäller bytet av den som spelar Austin. Tycker dock att den nya Austin är snyggare ;)

 vs

Jacks utbytare var ju utseendemässigt ett nedköp. Personligen gillade jag en gamla Jack bättre, men det är så länge sedan dom bytte ut honom att många nog inte ens minns den första Jack!

 vs

Här blev det jättefel när dom bytte. den gamle Billie var SÅ jäkla bitchig, det var inte den nya. Hela karaktären blev som ombytt....

*****

Någon som kan svara på mina frågor? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan hjälpa till med några svar :)



* Chloe och Brady gifte sig och flyttade till Europa för att hon skulle sjunga.

* Rex och Cassie försvann hastigt och lustigt!

*Mims blev dumpad av shawn och lämnade stan

* Jack överlevde sin dödliga sjukdom och han och Jennifer flyttade till London om jag inte minns helt fel.

* Samis tvillingbror tycker jag skall komma tillbaka för han måste vara den snyggaste killen som vandrar runt på vår jord, ja efter mina två älsklingar här hemma då ;)

* Nicole flydde från salem för att slippa undan finkan



Nej jag kollade inte alls när jag var sjukskriven för sammandragningarna ;) Och är det nu jag skall erkänna att jag följde serien slaviskt genom attt spela in varje under ett par år :P

2011-08-22 @ 21:17:27
URL: http://www.wintland.se/bebis
Postat av: Veronica L

hihi, vad roligt och se alla de gamla och nya karaktärerna. Hade nästan glömt bort hur de såg ut. jag följde också days slaviskt en period men till slut orkade jag inte med det längre, det var bara samma uttjatade sak hela tiden.

2011-08-22 @ 21:30:45
Postat av: Mia

Tänkte svara på det mesta av dina frågor men någon annan han före:) på days.nu kan du läsa i fatt dig:)

2011-08-22 @ 22:41:28
Postat av: Sara

Haha ja days.nu blev min räddning när jag inte kunde spela in längre, där kan man se varje avsnitt man missat ;) Nu har jag inte börjat se för jag är rädd att jag kommer fastna igen men så fort mannen går tillbaka till sin utbildning så kommer det nog vara kört igen :P

2011-08-23 @ 22:19:24
URL: http://www.wintland.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0