Lyxlunch på stan

Idag hade jag bestämt träff med Johanna, en vän som fick barn 2 dagar efter mig. Vi låg t.om. vägg i vägg på BB den dagen vi åkte hem. Häftigt.

Istället för att göra Malmöfestivalen så bestämde vi träff på Entré.
Smart beslut eftersom himlen öppnade sig fullständigt.

Fyndade ett par gummistövlar till mig själv. Vill ju till att ha ett par stövlar om hösten ska fortsätta i regnets tecken.. särskilt när man ska gå fram o tillbaka till Frejas dagis tre ggr i veckan.



Vi stannade till och fikade på underbara Mormors stenugnsbageri också.



Freja tog kakan innan mackan ;) Men hon åt upp både och, så det var okej!



Själv slog jag till med en helt kalorifattig smörgåstårta. Och kände riktigt hur smal jag blev haha

  

ÄLSKAR min bärsjal om ni inte redan har förstått det ;)
Det är så nimnt med sjalen när man bara ska iväg korta svängar. Dessutom behöver man inte oroa sig för att inte komma med bussen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kim, kära Kim, vilka otroligt fina barn ni fått!

2011-08-26 @ 07:04:13
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0