Lyxen fortsätter

Helt otroligt!
Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna SÅ snälla barn, men något bra måste jag har gjort för det är helt fantastiskt vad mina barn sover bra.

Igår somnade Viktor kl 2230 och sov till 0715 idag. Och i förrgår somnade han 2330 och sov till 08. Man kan verkligen inte klaga!

Finaste ungen!

Freja sov faktiskt lika bra när hon var liten, från 7 veckors ålder började hon också sova hela nätterna, dvs från 22-07!

Jag personligen tror att vi alla sover så gott för att vi har vars ett rum. Så vi stör inte varandra!

Tänk sen vilken lyx det blir när Freja börjar dagis igen, wooohoo... då ska det tränas, ligga på soffan och läsa och mysa en massa med kompisar <3
*****

Vi har försökt att inför en kvällsrutin nu, att vi vid 20-tiden tar på pyjamasen. Och ungefär 2-3 ggr i veckan blir det bad innan pyjamasen åker på!

Viktor ÄLSKAR verkligen att bada, precis som sin syster verkar han vara ett vattendjur! En gen dom ärvt av sin mor. Jag ÄLSKAR också att bada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0