Kärt återseende

Idag kom min vän Camilla på besök. Det var ett kärt återseende då vi för tio år sedan, av idag outgrundlig anledning, bröt kontakten.

Men det är verkligen toppenhärligt när man kan ses igen och det känns som det var igår. Jag blev mycket glad över hennes besök. Och Freja gillade henne skarpt och Viktor trivdes också i hennes famn <3

Hon hade med sig väldigt fina presenter oss alla:

  
Freja fick såpbubblor till sin stora lycka, lillebror en mjuk, skön bodie och jag fick vackra solrosor!
Helt fantastiskt givmilt.
Och som om det inte vore nog så har hon räddat mig inför lördagens bröllop då jag fick låna ett par skor av henne!



bild kommer sen på hela bröllops-outfiten!

en liten bild på Camilla o Viktor


Kommentarer
Postat av: Anna

Superfina skor!

2011-08-03 @ 14:17:57
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Nina Wiklund

Ser fram emot att se din outfit.

Snygga skor, och bekväma ser de ut oxå :)

2011-08-03 @ 22:30:30
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0