Kaos även i det Malmborgska paradiset

I fredags uppstod det ett fullkomligt kaos här hemma.

Detta hände:
"Jag stod och skapade en spellista på spotify inför kvällens middagsbjudning. Min katt hade lagt sig vid mina fötter utan att jag sett eller märkt det. Viktor låg och sov i sin vagn, men vaknar med ett illtjut. Freja som sitter i soffan ska "rädda" lillebror och rusar ur soffan, varpå hon i all sin klumpighet springer rakt in i bordet. Hon börjat stortjuta! Jag vänder mig om för att hjälpa henne, då trampar jag såklart på katten. Som i rent försvar sätter ALLA tänderna rakt i hälen på mig.

Då ringer telefonen, så med en blödandes häl och två skrikande ungar svarar jag i telefonen. Det var mannen! Annars hade jag skitigt i att svara.

Han undrar såklart vad det är som händer, och jag berättar. Avslutar med ordet: Du är välkommen hem närsom!
Och det enda jag gör under tiden är att skratta. Gapskrattar!

Vilket jäkla kaos!!!"

Så kan det gå när inte haspen är på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0