Kan verkligen inte klaga!

Vi verkar ha fått en riktigt duktig kille. Ja, det gäller ju att fylla i formuläret för A-barn när man kommer in på förlossningen ;)

Vi gjorde den med Freja och även med Viktor, och tydligen gick beställningen igenom.

Hela veckan har lillebror ätit sista målet nån gång mellan 2030-2330 och sedan sovit till 0500! Ätit och somnat om!
I dag sov han enda till 09 :) Underbart. Jag fick sovit till 09 jag med... För Freja hon låg i vår säng och tittade på barnprogram.



Jag har dessutom fortsatt att lägga Viktor i sin säng på sitt egna rum när han somnat på kvällen. Jag tror att han blir störd av oss. Johan vill alltid titta på tvn när han ska sova, så det kan ju vara så att Viktor tycker det är störande ljud. För på sitt rum sover han TOPPENBRA.

Igår somnade han 2030 som sagt, men då hade han i princip varit vaken hela förmiddagen. Sovit kanske max 2 timmar totalt under hela dagen. Jag väckte honom kl 2230 för att mata och byta på honom. Men frågan är om han inte hade sovit lika länge utan den där tvångsmatningen, för han åt inte mer än 50 ml.


Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Härligt att han sover så bra, och skönt för dig ;)

2011-08-06 @ 22:28:25
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Kim!

Så jäkla kul jag kom in på din blogg av en slump och ser helt plötsligt att det är ju Kim från skolan! Det verkar vara super bra med dig kul och se! Själv har hav en tjej på 10 månader;) ha det gott! Kramar från Malin på heleneholm i paralellklassen;)

2011-08-09 @ 14:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0