Han som växer så det knakar!

Herre min gud vad tiden går fort!
Viktor är nu 6 veckor, på torsdag blir han 7 veckor.
Och han växer så det knakar.

Imorgon ska vi till bvc, ska bli intressant å se vad han väger nu och hur lång han har blivit.
Har som sagt sorterat bort ALLA 50 kläderna och även merparten av 56 kläderna. Och är nu således inne på 62orna. Men det är bara roligt.

Han blir mer och mer med! Han är verkligen superduktig, och verkar iaf för stunden ha kommit in i en bra rytm.

Han vaknar nån gång mellan 05-07 på morgonen, äter och somnar om. Vaknar igen vid 08-10 äter och somnar om, vaknar vid 11-13 tiden, äter och håller sig vaken. Sen är han verkligen vaken HELA eftermiddagen. Jupp. Först vid 17-18-tiden somnar han till en 30 minuter och är sedan vaken till 20-21 tiden, äter då och somnar och sover sedan hela natten.

Han sover alltså runt 8 timmar varje natt. Helt magiskt! Han är så duktig. Så nu börjar min brutala trötthet klinga av.

Det vore helt fantastiskt om han tänker fortsätta med denna dygnsrytmen. Freja börjar ju dagis den 30 augusti, och hon börjar kl 9 och slutar kl 14. Så tänk om Viktor kan sova till 07 varje morgon typ, äta och somna om. Då skulle jag kunna natta honom i vagnen efter morgonmålet och så äter vi frukost i lugn och ro, och går sedan till Frejas dagis. När vi kommer hem igen kan han äta och somna om, och då kan jag städa, plocka, träna, vila... njuta... ja göra lite vad jag själv vill under de timmarna då Freja är på dagis. LOVELY!!!!!

******

 
Numera ska man inte ligga i vagnen när man är vaken, man ska sitta! Man vill ju vara med o se vad som händer!



Stark kille! <3 På bilden är han 5 veckor!



Jag är verkligen stolt över honom!



Min söta Man U-baby <3



Förra veckan fick vi besök av mina vänner Marcus och Christin, och inte helt otippat så satt Viktor som en liten kung hos Marcus. Freja var precis likadan. Alla älskar Marcus!

  

Tuffa killen! <3


Mammas lilla stjärna!

  

Kvällsmys med pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0