Förlåt

Jag skulle kunna blogga dagligen, om jag bara hade tid.
Jag har massor att blogga om.
Alla framsteg som Viktor gör, alla roliga saker som Freja säger.... alla saker som jag kommer på om dagarna och saker jag hittat på...

Men just nu hinner jag inte.
Jag har prioriterat bort bloggen.

Det blir lättare när Freja börjat dagis igen, den 30 augusti.
Då har jag bara ett barn hemma om dagarna, som sover ibland... DÅ har jag tid att blogga....

Tills dess blir det nog bara lite sporadiska inlägg.
Men jag tänker på alla er som läser och hoppas att ni förstår

Vi har det hur bra som helst, men det går i ett.

puss o kram på er


Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Klart vi förstår :) men det är ändå roligt att läsa när det väl är något nytt här :)

2011-08-11 @ 23:23:30
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det är inte lätt att hinna med allt. Skriv när du har tid att skriva, jag går in i alla fall. =)

2011-08-15 @ 22:21:32
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0