Sorterat igen!


Jag blir snart knäpp på allt plockande!
Vi har så mkt flickkläder som bara står i kartongen ÖVERALLT (känns det som).
Nu på morgonen har jag sorterat bland kläderna IGEN.

Sorterat upp kläderna sedan tidigare i flickigt och neutralt. Allt det neutrala är tvättat. Men idag sorterade jag allt det flickiga i 50-56/62/68/74-80. Så om det nu visar sig på tisdag att det är en flicka, som vi tror att det är, så kan jag börja tvätta kläderna.

Annars blir det till att lägga upp kläder på tradera eller sälja av via facebookgruppen Babyboom 2011.

GUD vad otålig jag börjar bli! Men nu vet jag ju att det endast är söndag och måndag kvar sen är tisdagen äntligen här och då ska vi ju på Ultraljudet. Måtte ungen samarbeta med oss!!!!

ska ju som bekant till Ullared på onsdag och då ska jag se om dom säljer lasyr så jag kan lasera spjälsängen, skötbordet och hyllan. Så har jag något att göra nästa vecka igen. För det gäller nämligen att hålla sig sysselsatt nu, annars blir jag tokig.

Minns hur jag blev den sista månaden när jag väntade dottern. Jag klättrade på väggarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0