snart snart snart!

Jag kan inte riktigt förstå att tisdagen den 26 april äntligen är här.
Jag har längtat efter denna dagen sedan mitten av januari då vår lilla bebis inte alls ville samarbeta.

Men nu är det bara mindre än 5 timmar kvar tills jag ligger där på britsen med ultraljudsscannern på magen. :)
Tills vi får se vår älskade lilla bebis, och förhoppningsvis en samarbetsvillig bebis som vill berätta för hos vem h*n är.

Vi tror ju på en flicka, men det ska bli så skönt att få det bekräftat eller motbevisat.

Det ska bli så härligt, så förlösande!
Nu är det liksom snart dags..... vecka 33+0 idag, går in i vecka 34 imorgon. Och då vet vi om det är en flicka eller pojke.

Imorgon ska jag även åka till Ullared med min vän Amy! Ska bli superkul, hoppas bara att mina fogar vill samarbeta med mig. Tur att det finns stolar och fik där så jag kan gå och vila lite imellanåt!

Jag vill bara gå och lägga mig och sova så klockan ska bli 12 så mannen kommer hem, vi lunchar och sen iväg mot cura kliniken!

Åh jag är som ett barn på julafton idag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0