Philips Avent

Jag måste verkligen slå ett slag för företaget Philips Avent!
Jag är medlem på deras facebooksida, och det kan jag varmt rekommendera. Genom mitt "medlemsskap" där har jag vunnit lite olika saker.

Först vann jag en servis till Freja, med en pipmugg, en stor flat tallrik, en djuptallrik och så bestick (kniv,gaffel och sked).


Fantastisk! det enda vi inte har nyttjat fullt ut är besticken då dottern var lite för stor för denna typen av bestick, men de kommer väl till användning nu när bebisen nr 2 kommer :)

Sen hade jag den fantastiska turen att vinna en mat och flaskvärmare för en liten tid sedan. Och den kommer helgonförklaras här hemma när bebisen kommit. Jag vet vilket meck det var  att fixa ersättning till dottern, speciellt mitt i natten!




Och så idag kom då ännu en rolig leverans från Philips Avnet: NAPPAR!
Blev i förra veckan uttagen till nappambassadör. Så nu har jag fått hem napparna som ska delas ut till alla nyblivna och blivande mammor som jag har runt omkring mig.

Ska ta med mig ett gäng till vattengympan redan imorgon :)



Så är du inte med på Philip Avents sida på facebook så bli det NU, det lönar sig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0