Du himmelska njutning!

Natten var hemsk. Vaknade kl 0310 för att jag behövde gå på toaletten, sen kunde jag F-A-N inte somna om. Kl 0430 tror jag att jag tittade på klockan sista gången.

Efter att ha skickat iväg mannen och dottern i morse så åt jag frukost och sen gick jag minsann och la mig. Och  vet ni? Jag vaknade 1130.... HERREGUD!

Första riktiga sovmorgonen på 3 år. Hallelulja! Nästan så att man blir religiös.

Så jag steg upp vid 12, bäddade sängarna, plockade ur och in ur diskmaskinen, dammsugade och plockade undan. Nu äter jag lunch och om en timme ska jag hämta dottern på dagis. Underbart.

Tror minsann jag ska unna mig en kopp kaffe och en arraksboll innan jag cyklar iväg!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0